Fot. Mercedes
Stylistycznie samochód otrzymał kilka elementów, które mają na celu nie tylko wizualnie oddzielić AMG C Klasę Coupe od normalnych wersji. Także przyczyniają się do lepszych warunków jezdnych i osiągów. Na obu osiach zastosowano felgi o takiej samej przekątnej jednak z różną szerokością. Z przodu znalazły się 18” felgi o szerokości 9”, z tyłu o 10,5”. Wersja AMG otrzymała także zmiany w zderzaku oraz nowy spoiler, zapewniające lepsze wartości aerodynamiczne oraz to że samochód pozostanie na drodze niezależnie od trybu przyspieszenia.Fot. Mercedes
Mercedes AMG C klasa Coupe otrzymała pod maską turbodoładowaną jednostkę o pojemności 4l w układzie V8. Silnik ten dostępny będzie w dwóch wariantach z mocą 476 lub 510 koni mechanicznych. Mocniejsza jednostka będzie wytwarzała maksymalny moment wynoszący 700 Nm, słabsza wersja 650 Nm. Przyspieszenie z 0-100km/h w przypadku 510 konnej wersji będzie wynosić 3.9 sekund, wobec 4 sekundy w słabszej odmianie silnikowej. Mocą zarządzać będzie 7 biegowa sportowa skrzynia biegów, która w obu wersjach ma zapewnić średnie spalanie poniżej 9l na 100km. W standardzie samochód ma nałożone elektroniczne ograniczenie do prędkości 250 km/h, jednak istnieje opcja podniesienia tego limitu do 290 km/h dzięki specjalnemu pakietu.Fot. Mercedes
Wzmocniona trakcja i specjalnie dla tego modelu opracowane zawieszenie, zapewnić mają warunki jezdne podobne do tych jakie samochody muszą spełniać na torze wyścigowym. Zaawansowane rozwiązania cały czas kontrolują przy tym tor jazdy i wprowadzają lekkie korekty tak aby samochód zawsze i pewnie trzymał się drogi. Technologia AMG RIDE CONTROL oraz AMG DYNAMIC SELECT pozwala na wybór trybu jazdy. Systemy te współpracują razem. Aby odpowiednio dostrajając kluczowe podzespoły, idealnie zapewniały styl jazdy do wybranego trybu. Gwarantując idealnie sportowe wrażenia wybierając tryb sport, a w przypadku komfort wygodę.Fot. Mercedes