Fot. Opel
Podstawowa wersja Corsy to trzydrzwiowe nadwozie z silnikiem o pojemności 1.2l z mocą 70KM. W przypadku 5 drzwiowej wersji należy dopłacić 2 tyś zł, co jest minimalnie drożej niż w poprzedniku jednak nadal o 3 tyś zł taniej. Wyposażenie pod kątem bezpieczeństwa obejmuje między innymi 6 poduszek powietrznych, system stabilizacji toru ESC. W przypadku poprawienia komfortu użytkowania nowa Corsa będzie wyposażona w przednie elektryczne otwierane szyby, tryb City, który ułatwia manewrowanie przy niskich prędkościach.Fot. Opel
Opcjonalne wyposażenie będzie dużo bardziej bogate niż w poprzedniej generacji. Do systemów bezpieczeństwa dojdzie OpelEye. Innowacyjny system który nie tylko monitoruje to co dzieje się na drodze, ale także informuje kierowcę o znakach drogowych, takich jak ograniczenia prędkości. OpelEye zawiera w sobie także technologie, która monitoruje martwy kąt i informuje gdy znajduje się w nim inny uczestnik drogowy, odległość do następnego pojazdu w przypadku używania tempomatu i odpowiednio dostosowuje prędkość. Nowa Corsa otrzyma także moduł do automatycznego parkowania. Samochód przejeżdżając obok wolnego miejsca parkingowego sprawdza czy się w nim zmieści i pomoże w manewrze.Fot. Opel
Nowa Opel Corsa otrzyma nowe jednostki napędowe, jedną z nich to 3 cylindrowe turbodoładowana ECOTEC 1.0l, dostępna w dwóch wersjach. Podstawowa będzie miała moc 90KM, mocniejsza 115KM. Przepracowany diesle 1.3 CDTI, także zadomowi się pod maską Corsy. Tak jak w przypadku nowej benzyny, wysokoprężna jednostka dostępna będzie w dwóch wariantach 75KM oraz 95KM. W ofercie pozostaną także sprawdzone jednostki benzynowe 1.2l oraz 1.4l.