Fot. Fiat
Włoski producent sumie wskazuje na 1800 zmian wobec aktualnie sprzedawanego modelu. Co do ilości trudno się sprzeczać, problem tylko że trudno je zauważyć na pierwszy rzut oka. Zmienione elementy widać głównie w światłach dotyczy to zarówno tych z przodu jak też tych z tyłu. W modelu pojawiło się ponadto oświetlenie LED do jazdy dziennej wkomponowane do świateł mijania, a kierunkowskazy przeniesione zostały do obudowy lusterek.Fot. Fiat
Wewnątrz samochodu widać nową kierownicę oraz zmieniony układ deski rozdzielczej. Ponadto zastosowano nowe materiały wykończenia. Kolejny szereg zmian to nowe rozwiązania takie jak UconnectTM, które łączy samochód z internetem. Z połączenia tego na bieżąco korzysta system nawigacyjny informując kierowce o zmianach na trasach. Jednak stałe połączenie do internetu można wykorzystać także do słuchania radia internetowego.Fot. Fiat
W chwili wprowadzenia samochodu na rynek pod maską dostępne będą trzy jednostki napędowe. Dwie będą bazować na dwucylindrowej jednostce o pojemności 0,9l i będą miały moc 85KM lub 105KM. Turbodoładowana jednostka napędzana będzie benzyną. Ostatni z silników o pojemności 1.2l będzie o niższej mocy tylko 69KM, jednak jego przewaga będzie fabryczna instalacja gazowa. W późniejszym czasie pojawią się jeszcze dwie jednostki napędowe, benzynowa 1.2l o mocy 69KM bez instalacji gazowej oraz wysokoprężny Multijet II o mocy 95 KM.Fot. Fiat
Tak jak aktualna generacja samochód będzie dostępny w nadwoziu hatchback oraz kabriolet. Podczas rynkowej premiery Fiat 500 dostępny będzie wyłącznie w dwóch wersjach wyposażeniowych Pop oraz Lounge. Jednak już podstawowa wersja posiada mocny pakiet, w którego skład wchodzą takie elementy jak: klimatyzacja manualna, 7 poduszek powietrznych, system audio Uconnect z 6 głośnikami oraz 5" dotykowym ekran oraz światłami LED do jazdy dziennej.