Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Firmy coraz częściej decydują się na zakup nowego Nissana
Rozmiar tesktuAAA
Paweł Kostecki - 28-03-2018 Japoński producent samochodu ma powody aby się cieszyć na Polskim rynku. Analiza sytuacji z 2017 roku jasno wskazuje że sprzedaż nowych samochodów rośnie, głównie dzięki klientom firmowym. Sprzedaż nowych aut w tym przedziale wynosi teraz 47,8%. Jeszcze cztery lata wcześniej ten odsetek wynosił tylko 27,8 procent. Największą popularnością cieszy się crossover Nissan Qashqai. Jednak rośnie także mocno sprzedaż samochodów elektrycznych. Wszystko dzięki coraz większemu zasięgu oraz tańszej eksploatacji. W całym 2017 roku Nissan sprzedał 16041 nowych aut w Polsce. Z czego 54,9% stanowił jeden model, a był nim Nissan Qashqai.