Fot. Ford
Ford pokazuje, że Pickup nie musi być nudnym samochodem do wożenia siana. Wręcz przeciwnie, dynamiczne jednostki, wysokiej jakości materiały wewnątrz samochodu oraz wysoko pozycjonowany system multimedialny to część wyposażenia pojazdu. Ranger głównie w swojej wersji Wildtrak staje się idealnym samochodem wielofunkcyjnym. Gdzie można zarówno przewieźć rodzinę, podjechać na ważne spotkanie biznesowe oraz zjechać z utwardzonej drogi i zwiedzać bezdroża. Dodatkowo nad bezpieczeństwem czuwają wszystkie dostępne systemy bezpieczeństwa, które znaleźć można w osobowych samochodach Forda. Dodatkowo w razie potrzeby pociągnie także przyczepę o wadzę do 3.5 tony.Fot. Ford
Więcej siły i mocy wobec poprzednika. Najwidoczniej takie mieli zadanie inżynierowie nowego Forda Rangera. Zadanie wykonali na 6+. Ford Ranger prezentuje się nie tylko bardziej okazale, ale także otrzymał kilka nowych rozwiązań. Dodatkowo wersja Wildtrak błyszczy w swoim pomarańczowym lakierze. Te akcenty można także znaleźć wewnątrz samochodu. W centralnej kolumnie na kokpicie, znalazł miejsce duży 8 calowy dotykowy ekran. Na którym można wyświetlać np. czytelną w dużej rozdzielczości mapę. W projektowaniu postarano się utrzymać symetrię. Dzięki temu wskaźniki w desce rozdzielczej, jak też dotykowy ekran znajdują się na tej samej wysokości. Takie rozwiązanie pozwala na lepszą i bezpieczniejszą obsługę multimediów podczas jazdy.Fot. Ford
Ford Ranger prawdziwą ewolucję przejdzie w swoich jednostkach napędowych. Dotychczasowy silnik o pojemności 2.2l TDCi i mocy 125 KM lub 150 KM, zastąpiony zostanie przez mocniejszą odmianę 130 KM oraz 160 KM. Gdyby tego było mało Ford Ranger otrzyma także nowy 3.2l silnik wysokoprężny o mocy 200 KM. Za odpowiednie rozłożenie mocy służyć będzie we wszystkich wersjach silnikowych 6 biegowa manualna lub automatyczna skrzynia biegów. Przełożenie napędu będzie przy tym dostępne na przednią oś lub też na wszystkie cztery koła. Wildtrak, zaprezentowana wersja Forda Rangera na targach będzie standardowo wyposażona w napęd na cztery koła.