Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 25-04-2017 Lexus LS 500 F Sport, a więc najbardziej sportowa odmiana modelu zaprezentowana została podczas międzynarodowych targów samochodowych w Nowym Jorku. Niestety samochód nie otrzymał lepszej i mocniejszej jednostki napędowej niż aktualnie stosowana podwójnie turbodoładowana V6 o mocy 420 KM i maksymalnym momencie obrotowym 600 Nm. Oferta sportowego modelu obejmować będzie także druga stosowana w tym samochodzie jednostkę hybrydową o sumarycznej mocy 354 KM i maksymalnym momencie obrotowym 350 Nm. Napęd w obu wersjach przekazywany będzie na tylną oś. Mocniejszy silnik do 100 km/h potrzebować będzie 4.5 sekundy, hybrydowa jednostka 5.2 sekundy. W obu wersjach silnikowych przełożeniem mocy na ulicę zarządzać będzie 10 biegowa automatyczna przekładania. Skoro nie ma zmian pod maską producent zadbał o modyfikacje wizualne oraz wymianę kilku elementów wpływające na dynamikę luksusowej limuzyny. Auto standardowo będzie osadzone na 20 calowych felgach wraz z większymi przednimi i tylnymi klockami hamulcowymi. Nadwozie w przedniej części otrzymało dodatkową parę wlotów, do tego wyostrzono kontury reflektorów oraz świateł umieszczonych z tyłu. Bardziej sportowy wystrój kierowca odnajdzie także wewnątrz auta. Podsumowując nową sportową wersję flagowego sedana marki Lexus, producent poszedł nieco na łatwiznę wprowadzając wyłącznie zmiany wizualne w i tak już mocno dynamicznym nadwoziu i wnętrzu. Wersji F Sport modelu Lexus LS 500 należał się silnik V8.