Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 15-06-2013 Nowy Renault Clio robi furorę, przede wszystkim dzięki swojemu unikatowemu wyglądowi. Ponadto sam model dostępny jest zarówno w wersji ulicznej, jak też w czystej sportowej, R.S200,posiadającej moc 200 KM. Jednak brakowało wersji, która byłaby pomiędzy tymi dwoma skrajnościami. GT120, to połączenie sportowego designu z silnikiem dla przeciętnego Kowalskiego.
W skład wyglądu wersji GT120 wchodzą następujące elementy, które mają wpływ na jego prezencję: nowy zderzak z długimi światłami do jazdy dziennej, jak też przepracowany tylni zderzak z nowym układem wydechowym. Tylna oraz boczne tylne szyby zostały specjalnie przyciemnione, obudowy lusterek pokolorowano w kolorze metalu, zaś cały samochód osadzony został na 17” felgach aluminiowych.
Do napędzania wykorzystano silnik o mocy 120KM i pojemności 1.2 litra. Do zarządzania mocą wykorzystana została automatyczna skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem. W wersji bardziej sportowej R.S200 przy kierownicy znajdziemy specjalne manetki zmiany biegów. Podobnie jak w wyższej wersji pedały, mają specjalne nakładki metalowe.
Wewnątrz samochodu znajdą się także dodatkowe elementy, które wyróżnią tę wersję na tle innych. W skład tych unikatowych elementów wchodzą siedzenia, na których zagłówkach widnieje logotyp GT. Kokpit wykończono w odcieniu szarości. Ponieważ samochód plasuje się pomiędzy wersjami, tak też będzie wypadać cena - odpowiednio w granicach 80 tyś.