Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 07-09-2012 Golf to historia sukcesu w wykonaniu niemieckiego producenta. Ten samochód już od 38 lat króluje na drogach. Ponad 29 milinów sprzedanych egzemplarzy, to wynik, którego nie jeden producent może mu pozazdrościć.
Nowa, 7 generacja VW Golfa, została zaprezentowana w Berlinie 4 września. Cały pojazd został na nowo zaprojektowany i osadzony na nowej płycie MQB. Dzięki temu cała konstrukcja waży niemal 100 kg mniej, mimo, że samochód urósł o 5,6cm wobec swojej poprzedniej wersji.
Wraz z nową gamą silników, nowy Golf jest nie tylko najbardziej ekologiczną wersją tego modelu w gamie producenta, ale także w całym segmencie.
Mimo odchudzenia samochodu, systemy bezpieczeństwa oraz komfort podróżowania na tym nie ucierpiały.
Nowy Golf został wzbogacony o nowe systemy bezpieczeństwa, takie jak hamulec wielokolizyjny ( dostępny seryjnie ), proaktywny system bezpieczeństwa pasażerów, a także automatyczna regulacja odległości, wraz z funkcją awaryjnego hamowania w mieście.
Dla zwiększenia komfortu podróży, osoby znajdujące się wewnątrz samochodu mają wiecej miejsca na nogi. Dzięki dodatkowym 30 litrom w bagażniku, będzie można ze sobą więcej zabrać. Kolejną rzeczą, która wpłynie pozytywnie na komfort podróży, jest między innymi nowy system zawieszenia, progresywny układ kierowniczy i możliwość wyboru trybu jazdy. W każdym egzemplarzu nowego Golfa znajdzie się ponadto dotykowy ekran z nowym systemem infortaiment i entertaiment.
Pod maską znajdzie się jeden z czterech dostępnych silników. Podstawowy, o pojemności 1.2l, w benzynie i wysokoprężnej edycji. Ponadto ultra oszczędny silnik z technologią BlueMotion i nowoczesny, ekologiczny silnik, o mocy 140KM, z funkcją odłączania cylidrów, które nie są akurat potrzebne. Całą gamę silników oraz ich dane techniczne, poznamy zapewne około 17 września. Podobnie z pełnym wyposażeniem nowego Golfa.
Najtańsza wersja nowego modelu, z silnikiem o pojemności 1.2l TSI, systemem Start & Stop i trybem rekuperacji w standardowym wyposażeniu, zaczynać się będzie od 59.990 zł = czyni to go modelem tańszym od swojego poprzednika. Zamawiać ten model będzie można już od 17 września, u dealerów Volkswagena.