Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 11-07-2013 Najnowsza odsłona francuskiego SUV'a ujrzała świat podczas szóstych międzynarodowych targów w Buenos Aires. Największą modyfikacją modelu było dostosowanie samochodu do aktualnie obowiązującego designu marki. Kolejna zmiana, którą otrzymał, to optymalizacja jego możliwości poruszania się w lekkim terenie.
Nowy Renault Koleos to kolejny model z rzędu, który może się poszczycić niedawno wprowadzonym designem karoserii samochodów francuskiego producenta. Dzięki temu pojazd wyróżnia się na tle innych SUVów. Połączenie sportowego ducha, z linią, prowadzoną miejscami elegancko, tworzy symbiozę, podnosząc wartość pojazdu samego w sobie, Czyniąc go wystarczająco reprezentacyjnym, aby podjechać pod dostojną restaurację, czy też poza miasto.
Modyfikacje nowego Renault Koleos jednak nie kończą się jedynie na estetyce. Kolejny duży obszar, na który położony został duży nacisk, to technologia użyta w tym samochodzie. Jedna z nich rzuca się od razu w oczy, jest nią system R-link z nowym 7" ekranem dotykowym. Kolejnym systemem wspierające bezpieczeństwo jest technologia monitorująca martwy kąt, ostrzegająca kierowcę o tym, że ktoś się w nim znajduje.
Komfort to jedna z najważniejszych cech francuskich samochodów. Tak też nowy Renault Koleos nie odbiega od tego, oferując poprawione i zoptymalizowane rozwiązania, podnoszące właśnie tę cechę samochodu. Zabraknąć w nim nie mogło system do bezkluczykowego otwierania oraz uruchomiania samochodu. Koleos pozwala także na regulację siedzenia kierowcy w 8 poziomach, a kierownicy w 2 płaszczyznach. Dwustrefowa klimatyzacja, wraz z nawiewami w tylnej części samochodu, pozwala nawet podczas długich podróży utrzymać jej komfort.
Nowa wersja modelu Koleos dostępna będzie, tak jak teraz, tylko w dwóch wersjach silnikowych. Obydwie należą do gamy wysokoprężnych. Ich moce to 150KM oraz 175KM. Silniki występują zarówno w układzie napędu na przednią oś, jak też na wszystkie cztery koła. Ponadto najmocniejsza jednostka będzie mogła być wyposażona w automatyczną skrzynię biegów, zaś w standardzie znajduje się 6-biegowa manualna.
Nowy Koleos, także pod względem bezpieczeństwa spełnia wszystkie wymogi. Na pokładzie znajduje się 6 poduszek powietrznych oraz wszelkie wymagane prawnie systemy wsparcia, jak np. ABS z EBD. Dodatkowo opcjonalnie samochód może zostać doposażony o wcześniej wspomniany system do obserwacji martwych punktów.