Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 26-05-2017 Pierwszym polskim salonem według nowego standardu Red Cube powstał w Warszawie. Salon Eforia należący do grupy PGD wyróżnia się charakterystycznym czerwonym łukiem mającym odzwierciedlać logo koreańskiej marki. Ciąg dalszy designu kierowanego logotypem znajduje się wewnątrz salonu. Kształt elipsy odnajduje się zarówno na podłodze, wzdłuż którego ustawione zostały samochodu jak też w oświetleniu. Kia Eforia to już 77 punkt sprzedaży koreańskiej marki w Polsce. Ciągła rozbudowa sieci sprzedaży Kia odbija się bardzo pozytywnie na wynikach sprzedaży w Polsce. Od wielu lat koreańska marka zalicza bardzo dobry wzrost.