Fot. Peugeot
Nadwozie wzbogaciło się nie tylko o nową twarz producenta, ale także bardziej klasyczny wygląd. Odświeżony model stanowi idealną kopię większego brata modelu 508. Wysoki poziom technologiczny podkreślają nowe LEDowe światła do jazdy dziennej, które stanowią w Peugeot 301 element wyposażenia standardowego. Mimo nie dużych wymiarów modelu Peugeot 301, klasyczne prowadzenie linii nadwozia optycznie powiększa samochód. Dzięki czemu rola reprezentacyjnego auta dla niedużych firmy nie będzie mu daleka.Fot. Peugeot
Wnętrze odświeżonego Peugeot 301 reprezentuje się w nowej odmianie. Auto wzbogaciło się o duży 7” ekran, który wyposażony jest w nawigację marki TomTom. Mapy wyświetlane są w 3D, co zdecydowanie ułatwia korzystanie z niej w mieście. Do tego dochodzi pełna obsługa telefonów z systemem Android oraz Apple. Oprócz czujników parkowania w modelu znajduje się także camera cofania, wskazująca promień zakrętu. Ułatwiając dzięki temu parkowanie.Fot. Peugeot
Pod maską odświeżonego Peugeot 301 dostępne będą 3 jednostki napędowe. Dwa silniki benzynowe oraz jeden wysokoprężny. Podstawowy napęd składać będzie się z jednostki PureTech 1.2l o mocy 82 KM. Mocniejszy silnik benzynowy to VTi o pojemności 1.6l i mocy 115 KM. Jednostka ta dostępna będzie także z 6 biegową automatyczną przekładnią. Jedyny wysokoprężny silnik BlueHDI o pojemności 1.6l będzie dysponować mocą 100 KM. Nowa pozycja idealnie w ofercie Peugeot wpisuje się w rynek ostatnio mocno promowanego konkurenta z Włoch. Czy zagrozi temu modelu? Na tą odpowiedź będzie trzeba poczekać na pojawienia się pełnej specyfikacji francuskiego modelu.