Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 27-03-2017 Najnowszy miejski model francuskiej marki już zaledwie po 4 miesiącach od wprowadzenia na rynek może świętować swoje pierwsze sukcesy. Auto już zebrało ponad 1500 zamówień, co w świetle poprzedniego wcielenia jest już bardzo dobry wynik. W całej Europie producent sprzedał już 70 000 pojazdów. W Polsce nowy model przypadł do gustu przede wszystkim firmom, aż 70% klientów samochodu stanowią firmy. Najczęściej wybieraną jednostką napędową była 1.2l PureTech o mocy 82 KM. Na ten silnik zdecydowało się ponad 70% klientów. Druga najbardziej popularna jednostka z wynikiem 25%, zajął silnik 1.2 PureTech o mocy 110 KM. Dużą zaletą auta, która przemawia do klientów to przestronność i wysoki poziom wyposażenia. Jego jedyny przedstawiciel segmentu B, auto posiada homologację na wyłącznie 4 osoby. Co przekłada się na ogólną zwiększoną przestrzeń wewnątrz auta.