Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 29-01-2017 Skoda od lat jest najlepiej sprzedającą się marką na polskim rynku. Wszystkie dzięki bardzo dobrej ofercie cenowej wobec oferowanego towaru. W roku 2011 do klienta flotowego flotowego trafiło 18 982 samochodów. Już w 2016 roku ten wynik podwoił się i za ten rok sprzedaż wyniosła 38 433 samochodów. Przełożyło się to także na rekordowy udział klienta biznesowego w całkowitej liczbie sprzedanych samochodów, gdzie wynik ten wyniósł 73,5%. Największy wzrost w 2016 roku uzyskał model Superb, który wraz z pojawieniem się nowej generacji przekonał do siebie o 59,2 % więcej klientów niż w 2015 roku. Kolejny rekordowy wynik zaliczył wyżej zawieszony model Skoda Yeti gdzie sprzedaż wzrosła o 20,2%. Źle w 2016 roku nie wypadł także najmniejszy model w czeskiej ofercie Skoda Citigo z wynikiem 19,5%. Pod kątem ilościowym niezmiernie króluje Skoda Octavia oraz Skoda Fabia.