Fot. Porsche
Stałym punktem każdej nowej wersji sportowych samochodów ze Stuttgartu to wizualne wzbogacenie nadwozia w bardziej dynamiczne elementy. W takich modelach jak 911 te zmiany mają podwójne znaczenie. Ikona sportowych osiągów niemieckiej marki za każdym razem musi budzić na nowo zainteresowanie swoich klientów. W przypadku nowej odmiany modelu 911, konstruktorom udało się samochód wizualnie poszerzyć. Wykonano to między innymi poprzez modyfikację przedniego pasu oraz bocznych wlotów powietrza. Całość podkreślone zostało dodatkowo przez subtelne LEDowe listwy. Modyfikacje wizualne zaszły także w tylnej części samochodu. Model otrzymał nowe 4 punktowe światła do hamowania znane z modelu 911 Carrera. Wymienione zostały także zakończenia od rur wydechowych. Swoje miejsce w 911 Turbo znalazły także nowe szersze o pół cala obręcze kół.Fot. Porsche
Pod maską nowego 911 Turbo oraz Turbo S, znalazła się ponownie turbodoładowana benzynowa jednostka o pojemności 3.8l. Więcej mocy uzyskano poprzez zmodyfikowanie kanału dopływowego powietrza do głowicy. Dzięki temu 911 Turbo posiada całkowitą moc silnika 540 KM, a wersja Turbo S aż 580 KM. Nowy lepszy wynik przekłada się od razu na maksymalną prędkość samochodu w przypadku Turbo jest to 320 km/h, o 5 km/h więcej. Mocniejsza odmiana może liczyć o dodatkowe 12 km/h, co daje 330km/h. Mimo większej ilości mocy samochód spalać ma mniej. Producent podaje oszczędność rzędu 0,6l na 100 km. Za lepsze wyniki w spalaniu odpowiadać mają modyfikacje w przełożeniach automatycznej skrzyni biegów.Fot. Porsche
Najwyższa sportowa odmiana modelu Porsche 911 niesie za sobą także wzbogacone oraz bardziej przestronne wyposażenie. Dotyczy to zarówno pakietów, które mają na miejscu podkreślić sportową duszę pojazdu. Jak te, których cel jest zagwarantowanie kierowcy oraz osobie towarzyszącej, najwyższy komfort oraz obszerny dostęp do multimediów dzięki systemowi PCM. Model Porsche 911 Turbo będzie przykładowo wyposażony w pakiet Sport Chrono. W nim znajdzie się sportowa kierownica, znana z modelu 918 Spyder. Pakiet wprowadzi do samochodu dodatkowo przycisk Sport Response. Zainspirowany wyścigami motorowymi po naciśnięciu, na 20 sekund aktywuje możliwe najlepszą reakcję silnika oraz przekładni. O pozostałym czasie na dodatkowym wspomaganiu informuje zegar w formie stopera.Fot. Porsche