Fot. Volkswagen
Większe baterie i więcej mocy nowy e-Golf będzie miał teraz moc 100 kW ( 136 KM ), oznacza to wzrost mocy o 15 kW ( 20 KM ). Maksymalny moment obrotowy także wzrósł o 20 Nm, z 270 Nm do 290 Nm. Parametry te pozwalają e-Golfu rozpędzić się do 100 km w 9.6 sekund. Maksymalna prędkość auta wynosi 150 km/h. Największą wadą aut elektrycznych to długi czas ładowania. Volkswagen jak na razie rozwiązał ten problem częściowo. Na naładowanie 80% baterii wystarcza zaledwie godzina. Jednak aby moc skorzystać z tego tryby ładowania trzeba będzie dom wyposażyć w specjalną ładowarkę o mocy 40 kW, standardowe dysponują tylko mocą 7,2 kW.Fot. Volkswagen
Volkswagen eGolf jako samochód stulecia cyfrowego pozbędzie się analogowych narzędzi tak też w nowej osłonie zastąpione zostaną zegary ekranem, na którym wyświetlane będą wszystkie informacje. Elektryczna nowość niemieckiego producenta otrzyma także rozwiązania pół autonomiczne. Dzięki temu samochód będzie w stanie poruszać się bez interakcji kierowcy w korkach. System będzie także monitorował kierowcę i w razie przypadku zasłabnięcie lub innej awarii, która może spowodować wypadek zatrzyma samochód i powiadomi odpowiednie służby.