Fot. Mercedes
Pod maskę S-Klasy 65 AMG trafi zmodyfikowany 6-litrowy silnik w układzie V12. Jednostka ta będzie generować 630 KM, co przekłada się na pokaźny moment obrotowy wynoszący 1000 Nm. Jednak tak mocna specyfikacja nie przeszkadza w tym, aby pojazd mógł cieszyć się nową normą spalania EU6, która to wchodzi od następnego roku w życie. Do zarządzania mocą posłużyła 7-biegowa automatyczna przekładnia.Fot. Mercedes
Nowa S-Klasa AMG jest aktualnie 3 generacją, która mogła dołączyć do tego elitarnego grona. Pierwsza wersja zaprezentowana została w 2003, druga swój żywot rozpoczęła 2006. Samochód pod kątem bogatego wyposażenia niczym nie odróżnia się od jego normalnej wersji. Jednak w standardzie otrzymuje nie tylko sportowe, ale także dostosowujące się do nawierzchni zawieszenie.Fot. Mercedes
Nowością dostępną w S-Klasie AMG jest system Head-up-Display. Polega on na wyświetlaniu kluczowych informacji związanych z prowadzeniem samochodu tam, gdzie kierowca powinien mieć zwrócony wzrok przez cały czas na przednią szybę. Kolejny system, który pozwala na prostszą obsługę systemów samochodu, to zintegrowany touchpad o wymiarach 6,5cm na 4,5cm. Dzięki temu łatwiej i szybciej można nawigować w systemie bez potrzeby sięgania ręką ekranu.Fot. Mercedes
Cena S-Klasy 65 w pakiecie AMG zaczynać się będzie w Niemczech w granicach 232 050 Euro wraz z wliczonym podatkiem 19%. W Polsce zapewne cena przekroczy milion złotych.