Strona korzysta z plikĂłw cookies w celu realizacji usĹug i zgodnie z PolitykÄ PlikĂłw Cookies. MoĹźesz okreĹliÄ warunki przechowywania lub dostÄpu do plikĂłw cookies w Twojej przeglÄ darce.X
Paweł Kostecki - 03-12-2016 Nissan sprzedał już 75 tyś samochodów elektrycznych w samej Europie, globalnie jest to już 260 tyś pojazdów. Rosnąca gospodarka oraz zwiększona świadomość ludzi jaki wpływ mają oni na środowisko, wpływa pozytywnie właśnie na podaż aut ekologicznych w tym elektrycznych. Dwa oferowane modele Nissan Leaf oraz Nissan e-NV 200 mogą się pochwalić ponad przeciętnym wzrostem sprzedaży. Nissan Leaf w pierwszym półroczu ( kwiecień – wrzesień ) 2016 wzrósł o 10%, a drugi aż o 34%. Zwiększona sprzedaż e-NV200 pokazuje, że napędy elektroniczne tych samochodów są już na tyle zaawansowane. Bez problemu nadają się użytku w samochodach do transportowania towaru w obszarze 200 km. Sprzedaż elektrycznych modeli będzie jeszcze bardziej rosnąc głównie dzięki mocnego zaangażowania samych producentów w budowę sieci mobilnych stacji ładowania. Kluczową rolę ma też zwiększony zasięg coraz to nowszych aut z elektrycznym napędem.